15 oct 2011

Il a jongus n'El Rebollal

Afotu de los cartelis de avisu pa los jongus
Dendi el sábadu 15 d'otubri d'esti añu 2011, il a jongus n'El Rebollal es de pagu.

Pol mé d'unus papelis firmáus polus ayuntamientus, la Diputación de Salamanca, y la Junta de C. y León, dendi esti añu hay que pagal pa salil a jongus. Los premisus son apaecíus a los de il de pesca o de caza (o sea, que es obrigáu tenel el premisu si se quieri salil a jongus).

Los precius de los premisus varían sigún d'andi sea el jongueru, sigún pa qué se quieran los jongus y sigún pa cuántu tiempu sea. Asina, pa la genti del lugal el premisu es de 3 eurus (3 €) pa tóa la temporá si se sali pa pasal el ratu y 10 eurus (10 eurus) si se sali a jongus pa vendelus (la temporá va dendi el 1 d'agostu jasta'l 31 de juliu del sotru añu). Esi preciu se va encarandu sigún d'andi sea el que sali a jongus. Asina, los que tienin algu de vel con el lugal pagarían 10 y 100 eurus, respectivamenti. Los de la provincia de Salamanca 20 y 200 eurus, y los forasterus 400 eurus (ná más pa vendelus).

El dineru que se saqui conos premisus se partirá entri los ayuntamientus (cá pueblu sigún los premisus que dé) y la empresa cona que se han firmáu los papelis. Los premisus se puedin sacal enos cuartus de cá lugal (de lunis a viernis) y enas tabernas (sábadus y domingus).

No hay comentarios:

Publicar un comentario