9 abr 2012

Payu y Robrea estuvun ena Charrá de Ciarrodrigu

El Rebollal golvió a estal representáu ena Charrá de Ciarrodrigu, esti golpi conos grupus de Payu y Robrea.

Pola mañana, el grupu "JÁLAMA" de Payu, bailó la "Charrá segunda", "Fandangu" y "Jota" al son de la sartén. Nel tabráu compartierun lugal con el grupu de dagalis del Botón Charro de Miróbriga, el grupu d'ASPRODES, el grupu de mayoris del centru de día de Ciarrodrigu y los dulzainerus de la escuela de Macotera y Villamayol. Estus bailis de pola mañana se tuvun de jadel nel teatru pol mé la lluvia.

Pola tardi, esta vés ena praza, el grupu "EL FANDANGU" de Robrea, al son de la gaita y el tamboril, mostró encima el tabráu cómu se bailan "El Fandangu", la "Jota de dos pasus", "El Son" y "El Ofretoriu". Al láu los robreanus bailarun tamién los grupus "Sabor Escondidico" de Nuñomoral (Las Jurdis), "El Botón Charro de Miróbriga", un grupu de la Sierra Francia, un grupu de La Huebra (Campu Charru) y el grupu "Reija", de Langréu (Asturies), grupu esti que (comu no pué sel menus) cantó las sus tonás en asturianu, lengua de la mesma familia astur-lionesa que la nuestra palra d'El Rebollal.

La Encina Charra, premiu que tólus añus se da a una persona que haiga jechu algu polas tradicionis de Salamanca, se la han dáu esti añu al folclorista Nino Sánchez.

AFOTUS:
"JÁLAMA", sacá de www.ciudadrodrigoaldia.es
"EL FANDANGU", de www.redciudadrodrigo.com

2 comentarios:

  1. joel jabrais comu veliquí nel mi puebru, Piolná (Piornal ) Estremaúra

    POLA OFICIALIÁ DEL ESTREMEÑU

    un salúinu

    ResponderEliminar
  2. ¡Güenas, dagal!

    Palramus apaecíu anque, pol ejempru, nusotrus no idimus "jabral" sinu "palral" o "hablal", ni aspiramus tantu las "esis" comu jadéis p'ahí abaju. Peru güenu, de seguru que mos entendemus :-)

    Un saludu dendi El Rebollal.

    ResponderEliminar