1 oct 2013

RESUMIN DEL VERANU 1: Peñaparda se visti d'oru

Comu tólus añus, n'El Rebollal han pasáu muchas cosas y, pol mé de no vagalmi n'esi tiempu enrealmi con estu de las noticias, voi a ponelvus las más emportantis poquinu a pocu.

Apencipiamus polus deportis o, mejol, polu qu'el deporti truju a Peñaparda.
Pasacallis jasta las piscinas

Esti veranu se jidun en Barcelona los campeonatus del Mundu de natación. Comu'l añu passáu, Laura Ester Ramos, conas sus raícis en Peñaparda (su madri nació nel pueblu), jué la portera prencipal de la Seleición Española de watelpolu. Y esta vés truju a Peñaparda la medalla d'oru. La seleición española venció ena final a la d'Australia pol 8 golis a 6 (8-6) en un partíu juegáu el día 2 d'agostu d'esti 2013.

El día 17 d'esi mesmu mes d'agostu se le jidu un homenaji en Peñaparda. Nel homenaji no faltarun ni la chalra ena Praza, ni el pasacallis con gaita y tamboril de dos de los tamborilerus del pueblu, José Benito Mateos "TXEBE" y Raúl Benito, ni la paella ena Praza pa alreol d'unas 200 presonas. Lo más emportanti jué el descubrimientu el monolitu y el letreru enas piscinas que, dendi esi día 17 d'agostu, llevan el nombri de Laura Ester Ramos.

Laura al láu el monolitu y el letreru con el su nombri



No hay comentarios:

Publicar un comentario