8 abr 2016

Peñaparda recupera el nombri de la Calli Real

Peñaparda está d'estrenu. Y es que'esti miércolis 6 d'Abril las sus callis tienin nuevus cartelis enas sus parés. La que jasta esi día se llamaba Salas Pombo agora tieni el nombri de Real, el nombri que tuvu d'antigu.
Cartel nuevu de la Calli Real

El nombri de la calli se ha remuáu pol mé la Lei la Mimoria Histórica, que prohíbi que las callis tengan nombris relacionáus cona distaúra (Salas Pombo jué, entri otras cosas, Gobernaol Civil de Salamanca en tiempus de Franco, entri los añus 1945 y 1950, pol mé d'essu, en muchus pueblus de Salamanca había callis con el su nombri).

Los cartelis nuevus ya se puedin vel enas parés d'angunas cassas de la nueva Calli Real anque es estrañu que, en un pueblu famosu pola su defensa de la cultura tradicional, los cartelis estén ná más ena lengua oficial y se haiga dejáu de láu la palra del lugal.

4 comentarios:

  1. Gracias Txebe por informarnos de este cambio. Es de agradecer. Nos gustaría que nos explicaras el origen del nombre de calle Real, tiene que ver con la trashumancia o con la monarquía? Lo pregunta un lego en la materia. Un saludo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Buenas, Ángel. Inentaré averiguarlo, aunque creo que tiene que ver con la trashumancia, puesto que la Cañada Real pasa justo por la mitad del pueblo.

      Un saludo, y gracias :-)

      Eliminar
  2. Gracias Txebe, esta bien que mos informis destas cosas pa enterarmus, que dotra manera na de na. Un abrazu

    ResponderEliminar
  3. Gracias Txebe, esta bien que mos informis destas cosas pa enterarmus, que dotra manera na de na. Un abrazu

    ResponderEliminar