17 jun. 2012

Peñaparda en fiestas

Pinu puestu polus quintus

Esti viernis 15 de juniu apencipiarun las fiestas de Peñaparda, en honol a San Silveriu, con el levantamientu el pinu polus quintus el lugal, qu'esti añu son cincu: Fátima, Sonia, Rocío, Christian y Sergio.

El sábadu y el domingu pola mañana se jidun los incierrus de vaquillas polas callis del pueblu, ganáu con el que, a la tardi, se jidun la capeas al mó y manera tradicional. A la espera de la tardi el domingu, lo mesmu incierrus que capeas se jidun sin que pasasi ná en cuantu a cornás, jeríus,...

Incierru del sábadu
La nochi el sábadu, tamién ena Praza, se jidu verbena con la orquesta "OBSESIÓN" pa tó'l que quijiera bailal seguíus, vas corríus, rumbas,... Tamién se pudun bailal sonis charrus enas tabernas pol mé los tamborilerus que vinun dendi Robrea y Saúgu que, juntu a TXEBE (un serviol, de Peñaparda y Villarrubias), tocarun pa cantal y bailal.

Pa esti domingu quea otra capea (a las 6 y media la tardi) y otra verbena, esti golpi jecha por el grupu "MIRAMAR".

Las fiestas de Peñaparda seguirán el miércolis 20 de juniu, día de San Silveriu, cona misa al Santu (a las 12), juegus pa los dagalis (a las 5 la tardi), fuegus artificialis (10  media y media) y verbena framenca.

1 comentario:

  1. Bonas fiestas Txebe. Pur ciertu, pedazu de mayu... xddd

    ResponderEliminar