29 jul. 2016

El panderu cuadráu y la Mancomunidá train un fin de semana de fiesta a la comarca d'El Rebollal

La comarca d'El Rebollal güelvi a vestilsi de fiesta, esta vés pol mé el panderu cuadráu y la mancomunidá Alto Águeda (Altu Águeda).

Peñaparda jadi la su XVII Fiesta el Panderu Cuadráu. El viernis es la chalra alreol el panderu (19:00), jecha por Raúl Benito, cona compaña d'una muestra d'afotus jechas por Juana Andrés, y una de dibujus jechus por el pintol Carlos Medina. Dispués (20.30) se jadrá baili de sevillanas ena Praza. El sábadu habrá un pasacallis a la mañana (11:00) y unus tenderilis d'artesanía. A la tardi, será el festival con el Baili el Ofretoriu, el charru del grupu de Peñaparda y el grupu "Sedeiro", de Zamora. Se le dará el Panderu d'Honol al folclorista Joaquín Díaz. A la nochi, la fiesta terminará con el conciertu de "Gabriel Calvo y la Fabulosa Retahíla" (23:00).

La fiesta sigui en Payu, andi se jadrá la Fiesta la Mancomunidá. A la mañana s'abrirán los tenderilis d'artesanía. Seguirá a mañana con el folclori del grupu "Jálama" de Payu (12:30). Duranti tó'l día habrá una muestra de ganáu, otra de trajis de charru, otra d'afotus,... A las 14.30 será la comía populal. A la tardi, habrá juegus pa los dagalis (16:30). La fiesta acabará a última hora de la tardi, con e conciertu el grupu estremeñu "Manantial folk" (20:00).

Cartel Fiesta de la Mancomunidá

Cartel de la VII Fiesta el Panderu

No hay comentarios:

Publicar un comentario