24 jul 2017

La nuestra palra d'El Rebollal tendrá dineru pa la su defensa

La nuestra palra d'El Rebollal (el mó y manera que tenemus los rebollanus de palral la lengua leonesa) tendrá dineru pa la su defensa.
Cartel en la Calli l'Atriu, Robrea

Pol mé una enmienda de la UPL (Uñión el Pueblu Leonés), la nuestra palra d'El Rebollal tendrá dineru pa jadel material pa que puéa apriendelsi, lo mesmu ena escuela que juera d'ella. La enmienda del partíu leonesista jué aprobá a finalis el mes de Juniu enas Cortis de C. y León y, pol mé d'ella, serán 50.000 € (cincuenta mil eurus) los qu'iran pa que se puéa apriendel a palral la lengua leonesa enas crasis propias de las dos comarcas andi mejol se conserva: El Rebollal y Las Arribis, a los que se podrán añuil otrus 50.000 pa'l sotru añu.

Nel casu la nuestra comarca d'El Rebollal, el material tendrá comu basi el trabaju jechu por Ángel Iglesias Ovejero, natural de Robrea, autol de los prencipalis librus y estudius alreol de la nuestra palra d'El Rebollal: "El habla de El Rebollar. Descripción" y "El habla de El Rebollar. Léxico".

La propuesta nación en drentru el grupu CCRL (Ciudadanus el Reinu de León) que, pol mé la colaboración entri CCRL y UPL, acabó enas Cortis comu enmienda a los dinerus de la autonomía. D'esta propuesta palramus hai unas semanas en esta otra noticia: La palra d'El Rebollal, otra vés enas Cortis

No hay comentarios:

Publicar un comentario