29 jun 2016

Los Sanjuanis 2016 n'El Rebollal

La comarca d'El Rebollal acabó de dal la bienvenía al Veranu con los Sanjuanis que se jidun en Navafrías, Payu y Robrea.

Los quintus de Payu y Robrea pusun el pinu, cá unu nel lugal de costumbri: los payengus pusun la su viga ena Praza el lugal; los robreanus levantarun el pinu ena Praza el Cañu.

Los capazus se pudun vel en Navafrías y en Payu, cumpriendu asina cona tradición de dal la bienvenía al Veranu con fuegu.

No faltarun tampocu, lo mesmu en Navafrías qu'en Payu y en Robrea, los incierrus, capeas y verbenas, y tampocu no los juegus pa los dagalis (y no tan dagalis), que animarun a las gentis a salil de casa y pasalu bien.

No faltarun tampocu, comu no podía sel menus, las misas y procesionis en honol a San Juan, protagonista de los Sanjuanis.

Asina, con tós estus festejus, uñíus a los que se jidun en Peñaparda por San Silveriu, la comarca d'E Rebollal ha dáu la bienvenía al Veranu 2016.

Capazu en Navafrías
Procesión de San Juan en Robrea

El pinu de Payu


Capea en Robrea

Llegá del pinu a la Praza de Robrea

AFOTUS:
   - Capazu de Navafrías: Paz
   - Pinu de Payu: Verónia Mangas
   - Procesión y capea de Robrea: José "Moteru"
   - Pinu de Robrea: "TXEBE"

1 comentario:

  1. Un añu mas se pasarun los Sanjuanistas en Robles sin pena ni gloria. Idin que lo dejan to para Nuestra Señora de Agosto que hay mas jenti.

    ResponderEliminar