13 ene 2012

Nuevu libru de José Alonso

El robreanu José Alonso presentó esti juevis, 12 d'eneru, el su libru "El ilustre canónigo Dr. D. Serafín Tella".

Sigui asina José Alonso dandu a conocel a genti famosa salía d'El Rebollal, dispués de la vía el obispu Sanchez-Matas. Serafín Tella nació en Robrea nel añu 1880, anque estuvu mú uñíu a Ciarrodrigu, andi jué profesol nel seminariu y canónigu, un cargu de la Ilesia, en tiempus el obispu Yurramendi.

Asina, pol mé d'esta relación con Ciarrodrigu, la presentación del libru se jidu ena Casa la Cultura de Ciarrodrigu. Alreol de 25 presonas pudun oyel las chalras de Francisco Javier Alonso Torrens, qu'escribió el prólogu el libru y jué vecinu de Serafín Tella, y de José Alonso Pascual, autol del libru.

José Alonso Pascual y Fco. Javier Alonso Torrens ena presentación el libru
Ésti es el tercel libru pubricáu pol José Alonso con temas d'El Rebollal, dispués de "Robleda. Crónica y descripción del lugar" (2002) y "El obispo robledano Fr. Antonio Sánchez-Matas (1762-1853)" (2004). Sigún el autol, el libru d'agora se puedi compral, al preciu de 12 eurus, nel kioscu y ena Librería Garzón, dambus dos en Ciarrodrigu, ena Librería Cervantes de Salamanca y nel cuartu de Robrea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario