19 jul 2015

El grupu "Jálama" de Payu, en la Charrá de Ciarrodrigu

Esti Sábadu 18 de Juliu jué, en Ciarrodrigu, la XXXVI Fiesta de la Charrada ("La Charrá de Ciarrodrigu"), quiciás la última que se jaga en Veranu. Esti añu la nuestra comarca d'El Rebollal estuvu representáu por el grupu "Jálama" de Payu.
El grupu "Jálama" jadiendu el pasacallis


El grupu más nuevu d'El Rebollal (se jidu nel añu 2011) bailó pol vés primera ena Charrá de Ciarrodrigu ena Praza Mayol (ya había bailáu añu 2012 en una "Charrá Chica" que se jidu pa los dagalis). A los sonis de la sartén de Verónica Mangas, y dirigíus por Verónica González y José Benito Mateos "Txebe", el grupu Jálama bailó la Jota, la Charrá segunda y el Fandangu y repicoteáu.

Juntu al grupu de Payu, estuvun nel tabráu los estudiantis de la escuela de folclori de Ciarrodrigu, "Poldo" con un grupu de la Sierra de Francia, el grupu de paléus de Vilvestri, tós tres de la provincia de Salamanca, los estudiantis de los bailis de la provincia de León de la escuela de Veranu y, comu grupus envitáus el "Rancho Infantil Facendas" (de Almerinsi, Portugal) y el grupu "Etnográfico Das Mariñas" (Galicia).
Bailandu encima el tabráu

La Encina Charra 2015, un premiu a la defensa de la cultura y la música tradicional, jué esti añu para Afrodisio Hernández "Afro", el tamborileru del grupu de paléus de Vilvestri.

AFOTUS: Alberto Vela (pasacallis) y Patricia Santamaría (tabráu)

No hay comentarios:

Publicar un comentario