12 sept 2017

Día la Mancomunidá 2017

El domingu, 30 de Juliu, la "Mancomunidad Alto Águeda" (Mancomunidá Altu Águeda) jidu en Peñaparda el ya tradicional Día la Mancomunidá. Al sel siempri al sotru día de la Fiesta el Panderu, esti añu Peñaparda tuvu dos días seguíus de fiesta.
Tenderilis ena Calli Fontanilla

El Día la Mancomunidá apencipió cona chalra las autoriadis, comu Camila Vizarro (aldaldesa de Peñaparda), Julián Fandiño (presidenti de la Mancomunidá y alcaldi de Campillu) y Javier Iglesias (presidenti de la Diputación).

Adispués jué la muestra de folclori, que la jidu el grupu de Peñaparda, que jidu comu bailis el "ajecháu", el "salteáu", el "corríu brincáu" y el "ofretoriu".

El mercáu d'artesanía y la muestra de ganáu estuvun puestus tó'l día, los tenderilis polas callis del lugal y el ganáu ena cortina el caminu Payu. Además, estuvu abiertu el muséu y hubu una muestra d'afotus antiguas.

Tenderilis alreol del Charail del Rollu
Al meyudía tó'l que quiju pudu subil a las eras de las Majaíllas a comel una paella.

A la tardi tólus dagalis que quijjun se pudun montal nel tren que corrió las callis del pueblu, y hubu una muestra de magia por el magu Juan F. Luzón.

Tamién a la tardi, el Día la Mancomunidá acabó cona música y el folclori charrus del grupu "Enflautados".
Grupu "Enflautados"
Tren polas callis del lugal

1 comentario:

  1. Lo pasamos estupendo,la organización del mercado artesanal fue un poco desastre, espero q sirva de experiencia para otras veces. Y el grupo Enflautaos tico maravillosamente. Gracias txdbe por tu informacion

    ResponderEliminar