6 sept 2017

XVIII Fiesta el Panderu en Peñaparda

El pueblu de Peñaparda jidu, entri los días 28 y 29 de Juliu de 2017, la su Fiesta el Panderu, que esti añu a jechu la númeru 18.
Grupu folclóricu de Peñaparda con
Raúl Díaz de Dios

El viernis 28 jué la chalra alreol de rollus y picotas, jecha por el restauraol Cristian Berga. Dispués d'esa chalra, hubu sevillanas ena Praza, bailás polas que han estáu enos cursus que se han dáu ena comarca d'El Rebollal y alreoris.

El pratu prencipal de la Fiesta el Panderu jué el sábadu 29 de Juliu. Tóa la mañana hubu, ena Praza y alreoris, un mercáu d'artesanía. Ya a la tardi jué el pasacallis de tólus participantis y el festival folclóricu, que tuvu a estus grupus:
 - Grupu de dagalis de Peñaparda
 - Grupu "Las Ramajeras" (Las Jurdis)
 - Grupu "El Roble Charro" (Ciarrodrigu)
 - Grupu folclóricu de Peñaparda

Además, tamién a la tardi, se jidu "Socia d'honol" a la tia Juliana "Mansa", y se le dió el "Panderu d'honol" a Isabel Ramos González "Isabelita".

Ya a la nochi, la Fiesta el Panderu acabó con el conciertu d'acurdión de Raúl Díaz de Dios, que tuvu nel escenariu la compaña, además de la su banda, de los tamborilerus del lugal (comu esti qu'escribi estas rayinas), Gildo a las castañuelas y las dagalas con el panderu.


Sevillanas

Cartelinu ena palra d'El Rebollal

Tenderilis del mercáu

Ena metá, la tia Juliana "Mansa", socia d'honol

Grupu jurdanu "Las Ramajeras"

"Isabelita", panderu d'honol 2017

Grupo "El Roble Charro", Ciarrodrigu

Conciertu de Raúl Díaz de Dios

No hay comentarios:

Publicar un comentario